Osiągnięte wyniki za I kwartał 2025 roku są potwierdzeniem już wcześniej widocznych i komunikowanych zmian w strukturze rachunku wyników Eurotel SA. Z racji zmian w umowie z operatorem T-Mobile i zmianie ilości bezpośrednio zarządzanych salonów sprzedaży, zmieniła się wielkość przychodów ze sprzedaży produktów (usługi) ale równocześnie znacznie wzrosły koszty sprzedaży. W ramach segmentu iDream większy przychód ze sprzedaży produktów, został skompensowany wyższymi kosztami sprzedaży i mniejszą marżą ze sprzedaży towarów. Finalnie wyniki Eurotel SA wykazały spadek w analogicznym okresie jaki jest przedmiotem raportowania. Wzrost wyniku w kategorii skonsolidowanej, wynika głównie z poprawy efektywności spółki zależnej Viamind, a w szczególności związane jest to z brakiem kosztotwórczego czynnika jakim w ubiegłym roku była jeszcze sieć MiMarkt oferująca produkty Xiaomi.